Activiteiten in de Eudokiakerk

Je bent benieuwd of er wat te doen is? Leuk! In onze gemeente en in het kerkgebouw is bijna altijd wel íets te doen. Diensten, meditaties, gewoon een stukje gezelligheid of echt een activiteit zoals een goede doelen dag. Er gebeurt van alles…

Wil je weten wat er vandaag of de komende tijd te doen is? Bekijk dan onze onderstaande kalender.

Evenementen in 7 april 2023

Evenementen Zoeken en weergeven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Kerkdienst in de Bovenkerk – Goede Vrijdag